Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5763

FAQ

a) Dla kogo przeznaczony jest system MobiPoint?

System może być wykorzystywany zarówno przez osoby prywatnie jak i firmy. Warunkiem jest oczywiście posiadanie parkingu, na którym ma zostać wdrożony produkt.

b) Dlaczego powinienem zainstalować na moim parkingu system kontroli dostępu?

System MobiPoint jest tańszy i prostszy w obsłudze niż inne systemy tego typu. Dodatkowo panel administracyjny jest dostępny z każdego miejsca na ziemi dzięki czemu możemy na bieżąco monitorować zachodzące na nim zdarzenia.

c) Czy dostarczają państwo wsparcie techniczne przez 24h?

Oferowane Państwu wsparcie techniczne jest dostarczane 24 godziny na dobę.

d) W jaki sposób mogę nabyć produkt MobiPoint?

Produkt MobiPoint mogą Państwo nabyć kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem: 801 802 402. Zachęcamy również do kontaktu z dilerami naszego produktu których listę znajdą państwo tutaj:

e) Ile czasu zajmuję instalacja takiego systemu i jakie są jego koszty?

Czas instalacji całego systemu zależy od ilości zastosowanych rozwiązań. Aby określić dokładny czas należy przedstawić wymagane funkcjonalności które ma spełniać parking po uruchomieniu systemu.

f) Czy możliwe jest awaryjne otwarcie szlabanów?

Oczywiście, w każdej chwili właściciel lub inna uprawniona osoba może otworzyć dowolny szlaban bez większej ingerencji w strukturę całego systemu.

g) Jakie są dodatkowe funkcjonalności tego systemu?

System MobiPoint jest ciągle rozwijany i wzbogacany o nowe funkcjonalności. Dla spółdzielni mieszkaniowej jest dostępny np. panel sms umożliwiający wysyłanie informacji dla mieszkańców i gości. Dostęp do większości funkcji jest określany po wybraniu typu parkingu, hotelowy, dla sklepu itd.

h) Różnice między systemem MobiPoint, a standardowym sterowaniem bram przez zwykły moduł GSM

LP. Funkcjonalność  MobiPoint Standardowy moduł GSM
1 Zdalne sterowanie urządzeń wykorzystując usługę CLIP w telefonie  TAK TAK
2 Zdalne sterowanie urządzeń wykorzystując usługę SMS w telefonie TAK Tylko niektóre
3 Zdalne sterowanie urządzeń wykorzystując aplikację smartfonową TAK Tylko niektóre
4 Aplikacja smartfonowa powiązana z nawigacją prowadzącą automatycznie do danego przejścia/przejazdu TAK NIE
5 Zdalne zarządzanie wszystkimi funkcjami systemu (między innymi dodawanie, usuwanie, edycja numerów użytkowników) po zalogowaniu poprzez prosty i funkcjonalny panel internetowy, dostępny przez  przeglądarkę internetową z dowolnego miejsca na świecie. TAK NIE
6 Grupowe wysyłanie dowolnych wiadomości SMS do pojedynczych, wybranych lub wszystkich użytkowników np. z informacją o zebraniu, planowanych remontach czy  o  jakiejkolwiek awarii na terenie obiektu TAK W niektórych ale do wszystkich lub nikogo
7 Nieograniczona liczba użytkowników TAK NIE
8 Nieograniczona liczba administratorów z różnym poziomem dostępu do danych ( np. osobny  panel dla właściciela, osobny dla zarządcy, księgowej czy inny dla agencji ochrony, której pracownik na żywo w czasie rzeczywistym może analizować z czyjego telefonu jest realizowane otwieranie przejścia/przejazdu TAK NIE
9 Baza danych użytkowników umieszczona w bezpiecznej chmurze informatycznej TAK NIE
10 Umieszczona w bezpiecznej chmurze informatycznej pamięć wszystkich zdarzeń systemu z możliwością jej filtrowania wg dowolnego klucza  TAK  NIE
11 Możliwość nadawania użytkownikom czasowych- na konkretne dni  uprawnień do sterowania przejściem/przejazdem (hotel, pensjonat, parking strzeżony, pole kempingowe, kamienica z mieszkaniami na wynajem) TAK NIE
12 Możliwość nadawania użytkownikom czasowych-na konkretne godziny uprawnień do sterowania przejściem/przejazdem (np. parking współdzielony. W dzień płatny dla klientów jednorazowych a w nocy abonamentowy) TAK NIE
13 Możliwość nadawania użytkownikom czasowych-na konkretny dzień i  godziny uprawnień do sterowania przejściem/przejazdem (np. parking  przy  przychodni lekarskiej) TAK NIE
14 Możliwość nadawania użytkownikom stałych, ale na konkretne  dni tygodnia i  godziny uprawnień do sterowania przejściem/przejazdem (np. parking  przy firmach dostępny tylko w godzinach pracy ) TAK NIE
15 Wysyłanie automatycznej-systemowej wiadomości SMS na numer dodanego użytkownika, informującej o nadaniu jemu uprawnień z podaniem okresu dostępu, numerze dostępowym i adresie obiektu TAK NIE
16 Możliwość sterowania przejściem/ przejazdem jednorazowymi kodami  dla klientów odwiedzających najemców komercyjnych TAK NIE
17 Przekierowanie połączeń z numerów nie posiadających uprawnień do wejścia/wjazdu  na  numer dyżurny administratora obiektu.  TAK  NIE
18 Harmonogramy stałych otwarć przejścia/przejazdu  np. we wspólnotach mieszkaniowych  podczas porannego szczytu lub w miejscach, gdzie znajdują się punkty handlowe na czas gdy są czynne, z uwzględnieniem świąt,  które administrator ustala samodzielnie przy pomocy swojego panelu. TAK NIE
19 Zegar systemu automatycznie uwzględnia zmianę czasu LETNI/ZIMOWY TAK NIE
20 Synchronizacja zegara systemu z serwerem czasu rzeczywistego. TAK NIE
21 Moduł posiadający kilka wyjść sterujących zarówno MONO jak i BISTABILNYCH TAK NIE
22 Moduł posiadający kilka wejść, które zwrotnie mogą potwierdzać wykonanie zadań lub informować o zmianie stanów innych urządzeń TAK NIE
23 Moduł posiadający własne, awaryjne zasilanie umożliwiając informacje o stanie portów modułu TAK NIE
24 Automatyczne wysyłanie przez moduł informacji o braku zasilania, poziomu wilgotności czy zalania . TAK NIE
25 Wyposażenie w kartę SIM i jej utrzymanie na koszt operatora TAK NIE
26 Zachowanie bezpieczeństwa ochrony danych osobowych użytkowników na wypadek kradzieży modułu sterującego. TAK NIE